Wednesday, July 20, 2011

2. De cand am plecat

Piesa " De cand am plecat" te indeamna sa nu fi ca toti si sa arati ce poti.

Pe internet exista doua variante: cea de pe album ( mult mai jazz,cu un relief sonic mai complex) si cea neoficiala ( in care pianul este principalul personaj).
Versurile celei de-a doua melodii de pe albumul "Om de lut":

de cand am plecat afara-i soare...
de cand am plecat sunt tare tare...
dar tot ma gandesc cum ar fi cu tine...
pe romanite ghicesc...
pe lire sterline...
de cand am plecat ma simt mai bine...
astrele zic: iubirea e-n mine...
dar tot ma gandesc cum ar fi cu tine...
pe romanite ghicesc...
pe lire sterline...
nu fi ca toti...
arata ce poti...
misca-i pe toti...
nu fi ca toti...

Varianta de pe album:


Varianta neoficiala:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...