Friday, July 29, 2011

7. Noi 2 + interviu


Poza: Alex Iatan
Rochie: Claudia Castrase

Astazi a venit randul unei melodii mai vechi. " Noi 2" este melodia cu numarul 7 de pe albumul de debut semnat Alexandrina.

Am gasit un interviu interesant despre melodiile mai vechi pe life.hotnews.ro in care Alexandrina declara ca "piesele vechi nu sunt tocmai reprezentative". Poate de aceea a schimbat relieful sonic, melodiile avand un sound mult mai matur pe album.

Fragment interviu:
" Nu am avut un album pana acum, asa ca nu puteam sa trec peste piesele vechi, care erau inregistrate, vorbesc de de piesele astea care au circulat pe net, care au fost inregistrate intr-o camera, pe o clapa midi de patru octave, fara pedala, cu un microfon lipit de scoci. Asta nu conteaza, dar asta este istoria. Si piesele astea au circulat pe net si lumea m-a cunoscut datorita pieselor astea, care nu sunt tocmai reprezentative pentru mine, pentru modul meu de a ma exprima, de a canta. [...] Varianta asta eu sincer nu pot sa o ascult."

Versuri:
pentru prima oara lumea e a mea...
ce sa fac cu ea?...
vapoare pe mare... eu iti doresc drum bun...
o lume la picioare... intelegi ce vreau sa spun...
noi...numai noi...numai noi doi...
soarele rasare... se reflecta in oglinzi...
si drumul infinit in ochelarii obositi...
oameni in vama vibreaza sufocat...
drumul nostru a fost unul... dar aici s-a despicat...
noi... numai noi... numai noi doi...
pentru prima oara lumea e a mea...
stiu ce sa fac cu ea...
campioni la drumuri ne vom intoarce inapoi...
drumul nostru este unul... lumea este pentru noi...
noi... numai noi... numai noi doi... noi...

Varianta de acum:


Varianta de atunci:


Remix Silent Strike:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...