Tuesday, July 19, 2011

1. Printre Flori

Este melodia care deschide albumul " Om de lut",beneficiind si de un videoclip oficial,putin melancolic, putin obscur,insa plin de suflet si iubire.
Piesa a fost scrisa cand Alexandrina avea 20 de ani.

Versuri:

printre flori te-am cautat...
printre munti si stele....
zile-ntregi si nopti la rand...
si nu te-am gasit...
poate rau te cat, te cat...
poate cerul m-a mintit...
chiar si marea-n lung si-n lat...
am mers marea-n lung si-n lat...
si nisip am treierat...
balene am omorat...
si nu te-am gasit...
poate rau te cat, te cat...
poate marea m-a mintit...
chiar si codri din pamant...
am zmuls codri din pamant...
am baut livezi de poama...
am cazut de mii de ori...
tot gandind ca te-ai ascuns sub flori...
poate rau te cat, te cat...
poate lumea m-a mintit...
unde esti, iubirea mea?



Remixul realizat de Silent Strike: ( versiune chill out )



Printre Flori in franceza:


Ce parere aveti despre videoclip?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...