Wednesday, September 21, 2011

Alexandrina Hristov, fata care merge pe jos!

Un interviu televizat cu Alexandrina in cadrul "Observatorului".

"Este cunoscuta de publicul roman ca "Fata care merge pe jos". Canta la pian si are piese in romana, rusa si franceza. Ii place la fel de mult sa picteze si sa scrie. Alexandrina Hristov este originara din Republica Moldova, iar talentul l-a mostenit din familie: tatal este pictor, mama - doctor in stiinte si profesoara de franceza. Cand o privesti cantand nu ai cum sa nu-i observi ochii mari si negri. Ochii sunt, de altfel, si obsesia ei artistica, fiind accentuati in toate tablourile sale. Acum, in prag de primavara, Alexandrina va ofera cel mai frumos martisor: pictura si muzica , intr-un concert plin de iubire. Alexandrina Hristov."



In caz ca nu puteti vedea videoclipul va transpun aici raspunsurile Alexandrinei:

"Atmosfera se creaza in functie de ce emana artistul.Dar imi place sa creez si atmosfera vizuala."

"Voi canta cantece scrise de-alungul anilor, atat cantece vechi, cat si cantece mai noi. Am si o surpriza pentru public... o piesa pe care nu am mai cantat-o, e una nou nouta"

Penduland intre diferite nume pentru piesa: "Fluturi", "Amintiri" si "Pijamale" ajungand in final la titlul "Pijamale reci".

"Dragostea ma urmareste".

"In primul rand dragostea ma inspira, apoi ma inspira copiii, tot ce este viu: flori, pasari, animale, viata".

"Primele trei piese la pian le-am scris prin clasa a IV-a si au fost cele patru anotimpuri...dar primul cantec mai serios l-am scris cu ocazia nasterii fetitei mele. Atunci am avut o mare sursa de inspiratie.Si am inceput sa scriu pe la varsta de 20 de ani si tot scriu."

" Al doilea album este in proces de lucru.Sper sa-l lansez anul asta (2010). Va contine mult mai multe piese, peste 20. Va suna altfel, dar iarasi este iubirea care leaga toate piesele.(...) Cand o sa am toate piesele gata o sa vina si numele albumului."

"Ultima colectie de tablouri a fost inspirata atat din pozele de familie, cat si personaje inventate de mine.Ma inspira inocenta copiilor, ochii lor puri si toata aura asta ... e frumos sa fii copil!"

"Am cateva autoportrete".

"Barbatul nu prea apare in tablourile mele.Desi cu ocazia ultimei colectii cu portrete de copii au inceput sa apara baietei. Cred ca barbatul e pe cale sa vina si el".

"Da, pe fetita mea am pictat-o.De multe, multe ori.Ii plac portretele, da.Oricum ii place orice fac pentru ca sunt mama ei si e normal."

"Ba da, mi-a facut si ea multe portrete si sunt mandra de ele."

"Simt ca ma exprim mai bine prin muzica...fiecare se exprima intr-un anume fel care-i este mai aproape.Pentru mine e mai usors a ma exprim cantand sau pictand,e ceea ce pot eu sa fac si o fac cu cea mai mare daruire.Si ma reprezinta ceea ce fac, e chiar exprimarea pura si atunci cand vorbesc e cumva altfel, am si mai multe emotii ... spre exemplu atunci cand cant nu am emotii...Adica bine, am... in concerte de obicei pe prima piesa multe emotii si apoi ele dispar si cumva se contopesc cu atmosfera si sunt asa pura , asa cum sunt de obicei fara emotii..."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...