Wednesday, September 5, 2012

Orasul Umbre - versuri



Tu vorbesti cam mult
Eu te ascult cuminte cu inima fierbinte
Sau poate fripta
De cand orasul a cazut...
Va trece timpul
Tu vei intelege si eu voi intelege
Orasul nostru e distrus
Nu avem unde merge...
A ars, orasul nostru viu a ars
A ars pana la scrum,
Vantul l-a spulberat si din ce-a ramas acum
Rasar, mugurii din scrum rasar rosii ca un asfintit
Cum sa zburam acum peste orasul parasit...
Pamantul fuge sub picioare
Nu se stie unde
Fuge mai departe...

Ne raman doar umbre...

Azi ma iubesti mai mult
Eu te ascult straina, cu inima pustie
Sau poate vie
De cand orasul a murit.
In care viata eu am mai fost si asta...
Sfanta Mandragora, tu mai crezi in Craciunul Fericit?
S-a spart, Orasul nostru viu in mii de fluturi-amintiri
Am inteles tarziu cum inceputul e sfarsit
Rasar mugurii din scrum rasar rosii ca un trandafir
Ce iti doresti mai mult de-atat, decat un fir...
Subtire fir,
Viata ne tine in picioare
Nu se stie cum de..
Pamantul fuge mai departe...

Ne raman doar umbre...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...