Monday, October 20, 2014

Interviu Ele.Ro: Om de lut este copilul meu


Dupa lansarea albumului de debut, Om de lut, revista Ele i-a adresat Alexandrinei cateva intrebari despre opera ei muzicala.

Puteti citi articolul original aici.

1. Felicitari pentru noul album! Asa, ca o prima impresie, inainte de ascultare, imi place mult coperta albumului Om de lut. Ma duce cu gandul la tine si la fetita ta. Are vreo legatura? Ai piese inspirate din viata de mama?
Orice artist transpune pe panza, opera sa, ceea ce simte, ce este, ceea ce are sau ceea ce-si doreste (coperta e facuta de mine).
Om de lut e copilul meu, pe care l-am conceput cu dragoste, caruia i-am transmis tot ce am mai bun in mine, si de care ma bucur enorm. Ma bucur sa-l aud si sa-l vad...:)

2. Este vreo piesa de pe acest album pentru care o sa faci si videoclip? 
Printre flori

3. Noi stim ca tu si pictezi si ca ai mare succes cu picturile tale. Ce incerci sa transmiti prin pictura ta? Dar prin muzica?
Prin pictura si prin muzica transmit exact ceea ce vezi tu cu ochii, auzi cu urechile, simti... Artistul transmite ceea ce nu poate fi explicat, doar simtit...si asta e arta... Spectatorul percepe mesajul prin prizma experientei, trairilor sale.
Pictez chipuri de femei si fete in compania unor fiinte mai micute...

4. Daca ai avea ocazia sa canti cu un artist din Romania, pe cine ai alege? Si dintre artistii straini?
Nu m-am gandit niciodata la asta...Deocamdata am de zis multe lucruri de una singura...sanatate sa fie...

5. Ce muzica asculti cand esti singura?
Sint fidela tuturor genurilor de muzica care ma fac sa vibrez. In functie de dispozitie imi aleg playlist-ul.

6. Doresti sa transmiti ceva cititoarelor ele.ro?
Multa iubire... si sa crezi in tine... pentru ca poti...doar sa vrei...


Va incurajez sa accesati link-urile inserate in text, pentru a va directiona catre pagini surpriza!


                     YouTube | Twitter | Facebook | Blog | Bandcamp | Soundcloud | Site

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...